Filtre d'activitats per tipologies

Museu Blau

Festa ciutadana – 25 de març de 2012, de 10 a 20 h
Compartiu:

Imatge retrospectiva de la inauguració del Museu Blau, el 27 de març de 2011 · Autor: Mariano Herrera

Amb motiu de la celebració del 1r aniversari del Museu Blau, que va obrir les seves portes el 27 de març de 2011, us proposem una programació especial d'activitats gratuïtes:

. La Fira de les ciències-Les il·lusions del cervell. Experiments i demostracions en directe entorn a la capacitat de percepció dels nostres sentits.

. Inauguració de l'exposició Aliens, la invasió de les espècies exòtiques. Una exposició cedida pel Museu Darder, de Banyoles, on s'explica i consciencia sobre el problema de l'arribada d'espècies foranes amb les conseqüències greus que això comporta per la natura autòctona i també per la qualitat de vida dels humans.

. L'exposició temporal Hierro, l'erupció amagada.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

També podeu visitar la recentment ampliada exposició de referència, Planeta Vida, amb les noves quatre Illes de ciència. L'entrada no és gratuïta però hi haurà un 50% de descompte.

.-.